Tilausohje


Tilausohje

Ostaminen verkkokaupastamme on helppoa ja nopeaa. Kun olet löytänyt tuotteen jonka haluat ostaa, klikkaat tuotteen kohdalla  " LISÄÄ OSTOSKORIIN " –painiketta ja tuote siirtyy ostoskoriin. Ostoskorin sisältöineen näet sivun ylälaidassa oikealla olevasta pudotusvalikosta. Voit jatkaa tuotteiden etsiskelyä ja lisätä niitä ostoskoriin aina kun haluat.


1. Tilaaminen

Kun haluat tilata ostoskorissa olevat tuotteet painat ” SIIRRY TILAAMAAN ” –painiketta, jolloin siirryt ostoskoriin ja tilauslomakkeeseen. Tarkista ensin ostoskorisi sisältö, jotta se vastaa sitä mitä haluat tilata. Voit tässä vaiheessa vielä muuttaa tuotteiden määriä tai lisätä / poistaa tuotteita ostoskorista.

Mikäli haluat vielä jatkaa ostoksiasi, valitse sivun vasemmasta yläreunasta linkki " << Takaisin kauppaan ".
 

2. Alennuskoodit ja lahjakortit

Jos olet saanut verkkokauppaamme alennuskoodin tai lahjakortin, se syötetään tilaussivulla oikeassa reunassa näkyvässä ” YHTEENVETO ” laatikossa olevassa ” Oletko saanut alennuskoodin tai lahjakortin?  Klikkaa tästä ” kohdassa.  Muista tarkistaa oikeinkirjoitus sekä aktivoida koodi, alennuksia ei myönnetä jälkikäteen. Huomioithan, että voit syöttää vain yhden alennuskoodin tai lahjakortin kerrallaan.

Mikäli alennuskoodi tai lahjakortti ei aktivoidu, koodi voi olla vanhentunut. Verkkokaupan alennuskoodit ovat voimassa pääsääntöisesti 1-2 vuorokautta niiden myöntämisestä. Verkkokaupan lahjakortit ovat voimassa 6kk.


3. Maksajan ja vastaanottajan tiedot

Kun olet valmis jatkamaan tilausta annetaan seuraavaksi maksajan tiedot sekä tarvittaessa vastaanottajan tiedot, mikäli tilauksen ottaa vastaan joku muu henkilö.  Muistathan antaa toimivan sähköpostiosoitteen sekä puhelinnumeron, jotta tilausvahvistus ja Matkahuollon seurantakoodi tulevat perille.

Vapaamuotoinen viesti tilaukseesi liittyen ” –kenttään voit halutessasi kirjoittaa lisätietoja tilaukseen liittyen.

 

4. Toimitustapa

Kun ylläolevat tiedot on lisätty, on aika valita tilauksen toimitustapa klikkaamalla haluaamasi toimitustapa-kuvaketta.

Toimitusvaihtoehdot ovat:

       
  • Lähipaketti - nouto lähimmästä lähikaupasta, R-kioskista tai muusta Matkahuollon pakettipisteestä, toimituskulut 4,90 €
  •    
  • Bussi-paketti -  nouto lähimmästä Matkahuollosta, toimituskulut 4,90 €
  •    
  • Jakopaketti - toimitus suoraan kotiovellesi, toimituskulu 9,90 €
  •    
  • nouto myymälästä, toimituskulu 0 €

Jos valitset lähipaketin tai bussi-paketin, voit valita mistä pisteestä haluat paketin noutaa.

 

5. Maksutapa

Toimitustavan jälkeen on aika valita maksutapa klikkaamalla haluamaasi maksutapa-kuvaketta.

Maksuvaihtoehdot ovat:

       
  • Collector  Lasku/Osamaksu
  •    
  • Verkkopankkimaksu
  •    
  • Maksu-/luottokortti
  •    
  • Klarna lasku - 14 päivää maksuaikaa
  •    
  • Klarna - Joustava Erämaksu

Maksutavasta riippuen, ohjelma ohjaa sinut eteenpäin.

 
6.  Vahvista tilaus

Kun kaikki ylläolevat vaiheet on suoritettu onnistuneesti, klikkaa " Siirry maksamaan " tai " Lähetä tilaus " painiketta (maksutavasta riippuen).

Tämän jälkeen saat tilausvahvistuksen aikaisemmin annettuun sähköpostiosoitteeseen. Mikäli et saa tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme joko puhelimitse  015 348 444 / 015 348 446 (ma-pe 9-17 ja la 9-13 ) tai sähköpostilla asiakaspalvelu(at)greentrail.fi


Kysymyksiä ja vastauksia:

K: " Tein tilauksen, mutta en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiini - mitä teen? "

V: Tarkista ensin sähköpostisi roskapostikansio, jos tilausvahvistus ei ole siellä ota yhteys asiakaspalveluumme joko puhelimitse 015 348 444 / 015 348 446 (ma-pe 9-17 ja la 9-13 ) tai sähköpostilla asiakaspalvelu(at)greentrail.fi  niin tarkistamme tilauksesi tilanteen.

 

K: " Valitsin maksutavaksi laskun/osamaksun, mutta lasku ei ole paketissa mukana, mitä teen? "

V: Lasku ja osamaksu ovat ulkoistettuja palveluita ja laskut tulevat ajallaan palveluntarjoajilta sähköpostitse. Mikäli näin ei käy, ota yhteyttä suoraan palveluntarjoajaan.

 

K:  ” Yritin tilata tuotteita laskulle omalla nimelläni, mutta halusin toimituksen toiseen osoitteeseen (esim. isovanhemmille). Tilaus ei kuitenkaan onnistunut, miksi? ”

V: Et voi tilata tuotteita laskulle silloin, kun tilaat tuotteet jollekin toiselle tai olet muutoin antanut toimitusosoitteeksi jonkun muun kuin väestörekisterissä olevan osoitteesi.

 

K: ” Olen saanut alennuskoodin, mutta se ei toimi – mitä teen? ”

V: Verkkokaupan alennuskoodit ovat voimassa pääsääntöisesti 1-2 vuorokautta niiden saamisesta. Alennuskoodi on siis luultavasti ennättänyt vanhentua.

 

K: ” Tilasin uutiskirjeenne ja sain alennuskoodin, mutta se ei toimi – miksi? ”

V: Oletko liittynyt uutiskirjeen tilaajaksi joskus aikaisemmin, saanut tuolloin alennuskoodin ja poistunut postituslistoiltamme myöhemmin? Nyt saamasi alennnuskoodi on sama kun tuolloin aiemmin saamasi. Järjestelmä ei lähetä uutta alennuskoodia samaan sähköpostiosoitteeseen kahdesti.

 

K: ” Valitsin vahingossa väärän Matkahuollon toimipisteen paketin noutopisteeksi – mitä teen? ”

V: Ota meihin yhteyttä mahdollisimman pikaisesti joko puhelimitse 015 348 444 / 015 348 446 (ma-pe 9-17 ja la 9-13 ) tai sähköpostilla asiakaspalvelu(at)greentrail.fi . Mikäli paketti ei ole lähtenyt meiltä eteenpäin,  voimme muuttaa noutopisteen kuluitta. Jos paketti on ennätetty toimittaa jo Matkahuoltoon, lähetyksen mahdollinen siirtomaksu veloitetaan sinulta pakettia noudettaessa.